Spoločnosť DATA SPACE, a.s.
poskytuje svojim zákazníkom najefektívnejšie riešenia v oblasti správy registratúry, ktoré vychádzajú z najnovších trendov a platnej legislatívy. V rámci svojej činnosti poskytujeme nasledovné služby:
- komplexné činnosti v oblasti správy registratúry v našom registratúrnom stredisku
- triedenie registratúrnych záznamov
- dlhodobú úschovu registratúrnych záznamov podnikov v likvidácii a v konkurze
- výpisy, odpisy a kópie záznamov zaniknutých firiem pre dôchodkové zabezpečenie bývalých zamestnancov
- digitalizáciu / skenovanie registratúrnych záznamov a ich úschovu na digitálnych médiách
- prepravu registratúrnych záznamov a s ňou spojené manipulačné práce
- vypracovanie registratúrneho plánu a poriadku
- zabezpečíme vyraďovacie konanie a fyzickú likvidáciu (skartáciu)
Využitím našich služieb získate
- úsporu nákladov na časovo a finančne náročné budovanie vlastného registratúrneho strediska
- bezpečnú úschovu vašich dokumenty v špecializovanom centrálnom úložisku, a tým možnosť využiť uvoľnený priestor na vašu hlavnú činnosť
- flexibilný a rýchly prístup k vašim dokumentom
Tým, že nemusíte investovať finančné prostriedky do nákupu softwarového a hardwarového vybavenia registratúrneho strediska, ako aj čas na oboznámenie sa s novou, meniacou sa legislatívou vám šetríme priestor, čas a peniaze.
Podniky v likvidácii a v konkurze
Spoločnosť DATA SPACE a.s. sa v rámci svojej činnosti primárne zameriava na zabezpečenie dlhodobej úschovy dokumentov úpadcu v likvidácii a v konkurze. V rámci tejto činnosti zabezpečujeme všetky služby, ktoré správcom konkurznej podstaty vyplývajú z ustanovení zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, t.j. dlhodobú úschovu (archiváciu) mzdových listov a osobných spisov bývalých zamestnancov úpadcu ako aj ekonomických dokumentov. Podľa platných predpisov uschovávame účtovné dokumenty po dobu 10 rokov, mzdové listy po dobu 50 rokov a osobné spisy do 70. roku veku zamestnanca.